czwartek, 5 lipca 2012

4.07- "pożar"

Do południa dzień mijał normalnie, poczytałam blogi,pograłam, posiedziałam na facebooku. Popołudniu mama mówiła, żebym ;oszła gdzieś na dwór. Nie miałam zbytnio pomysłu, a więc postanowiłam że wyjdę przed dom z Zuzią (moim kotkiem). Ona nigdy nie wychodziła na dwór. Założyłam jej smycz, przebrałam się w stare ubrania, że jakby mnie podrapała to się nic nie stanie. Gdy wyszliśmy, zaczęła przeraźliwie miauczeć i uciekać do domu, ale nie mogła bo była na smyczy. Roześmiał mnie dialog jakiś staruszków: -Czy ta dziewczyna wyszła na dwór z kotem?!-pyta babcia. -Pewnie teraz taka moda-odpowiada dziadek. Haha. Się uśmiałam. Po 20 minutach wróciliśmy do domu. Potem wyszłam z tatą do Lidla. Tata kupił sobię galaretki w czekoladzie i delicje, a ja loda i mojego ulubionego Crossainta. Po powrocie (było już trochę ciemno) zobaczyłam że coś się strasznie,strasznie dymi. Myślałam,że pożar! Wyszłam z rodzicami na balkon (mieszkamy na 7 piętrze więc wszystko widzimy). Okazało się że na działce jakiś starszy pan robi ognisko. Nie wiem co on tam podłożył że tak się dymiło. Nagle usłyszeliśmy sygnał syreny. Okazało się, ze kotóś wezwał straż pożarną. Pewnie kktoś kto nie widział z góry,wezwał ją. Współczuję temu panu. Wszyscy sąsiedzi wyszli na balkonyn popatrzeć.

6 komentarzy:

dorothy. pisze...

emocje jak przy zbieraniu porzeczek ;] ...

pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ??? ;]

Fashion by Anita pisze...

Ciekawe czy ten facet miał potem problemy ze strażą. ;)
Dodaję i liczę na to samo ;))

Agnieszka pisze...

Jestem ciekawa czy ten Pan , miał później przez to jakieś problemy .

Patrycja xd pisze...

fajny blog zapraszam do mnie link: rozowa-landrynka.blogspot.com

Jessika Chińcza pisze...

Wiem, ze czytelnicy są najważniejsi, ale od niej dostałam tak śliczne zdjęcie ; )

Oczywiście chodziło mi o to, że z dzisiejszej poczty najbardziej się ucieszyłam z koperty od koleżanki z wymiany, nie przez cały czas ^^

Jessika Chińcza pisze...

Kaufland to coś jak tesco, są artykuły spożywcze, papiernicze .. i takie tam wszystko ; >
To supermarket po prostu ^^