wtorek, 28 sierpnia 2012

28.08.- Niech ten remont się skończy!

Grrrr... Mamy remont przedpokoju, łazienki i kuchni. Od 8.00 rano przychodzi dwóch panów i remontuje. Pomyślcie sobie o której muszę wstawać!Potem siedzę w pokoju i muszę jak najmniej wychodzić gdziekolwiek żeby im nie przeszkadzać. Masakra. Jutro idę po odbiór mundurków. Bo wiecie, idę do gimnazjum. Jak już będzie szkoła będę częściej pisać. A wczoraj zamówiłam rzeczy z Pasartu. Koraliki i akcesoria do Decopauge (zachęciła mnie Jessika z bo dawno temu w grudniu sama takie coś robiła). Teraz siedzę i piszę na gg. \\ PS.Niedawno byłam u fryzjera i mam grzywkę! Zobaczcie ;)
Żegnajcie dziubki!

3 komentarze:

Cwaniara pisze...

ładnie Ci w grzywce . :D

Zapraszam na mój blog:
http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)

Jessika Chińcza pisze...

Może następnym razem to ja będę na zdjęciach ; D

Dajcukierka pisze...

Ładnie Ci w grzywce :)