poniedziałek, 3 grudnia 2012

3.12- Nareszcie grudzień!

Dziś w szkole miałam 6 lekcji. Na angielskim był sprawdzian o którym zapomniałam, ale był łatwy, więc sądzę,że dobrze mi poszło ;). Na geografii pani rozdawała sprawdziany i dotałam 4+. Na w-fie byliśmy na siłowni, której nie lubię :( Na polskim okazało się, że nasza nauczycielka od polskiego ma kontuzję i do końca roku nie będzie jej w szkole. Z jednej strony mi jej żal, że trochę ją boli, ale z drugiej strony to nasza znienawidzona nauczycielka, której nienawidzę z pewnego powodu (kiedyś napiszę). A więc większość się cieszyła. Mamy teraz polski z panią ubraną na czarno w glanach, która słucha metalu ;D. Na końcu była religia. Dużo się tam działo. Jak wróciłam do domu, to zjadłam obiad, odrobiłam lekcje i specjalnie o pół godziny wcześniej na tańce poćwiczyć przejście (stanie na rękach,nogi lecą do tyłu czyli mostek i wstanie). Przejście nawet dobrze mi wychodzi oprócz ostatniej części, czyli wstania. Tylko raz mi się udało. Byłam taka szczęśliwa! Po tańcach poszłam z tatą do McDonalda i upiłam McBitsy i frytki. Obecnie odpoczywam.
PS. Doszła w końcu kartka urodzinowa do Jessiki!


Zdjęcie z poprzedniego tygodnia po przeróbce ;)

18 komentarzy:

Gabriela pisze...

Też kiedyś chodziłam na tańce ;)
Zapraszam

Anonimowy pisze...

fajna fotka :D

Jessika Chińcza pisze...

Wesołych Świat! ;* ;3

Unknown pisze...

wesołych :*
Zapraszam na mojego bloga zaobserwuj , skomentuj oddzwięcze się ♥♥
www.oliwiaa-blog.blogspot.com

marta32461 pisze...

Dziękuje za życzenia i nawzajem ;)

Inopportune pisze...

fajna fotka:DD

xarixx pisze...

Cześć, czy możesz zagłosować na mojego bloga w konkursie na blog roku 2012? Koszt sms wynosi 1,23 zł. Wyślij SMS o treści J00170 Na numer 7122. Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych. To dla mnie ważne !

Monika pisze...

ładne zdjęcie ;)
Obserwujemy?

Unknown pisze...

ładnie wyglądasz na tym zdjęciu ;)

isabela pisze...

saliste muy guapa!! me encanta
besoss
pasate por mi blog: http://teenstiyle.blogspot.com.ar/

Anonimowy pisze...

Ładna jesteś C:

http://alicja-aliszja.blogspot.com/

Unknown pisze...

Też kiedyś chodziłam na tańce,ale później już starszych nie brali :(
Fajny blog :)
zapraszam

Anonimowy pisze...

śliczne zdjęcie ;)

mbmalie.blogspot.com

Karolina pisze...

Super Blog ♥ !
Zapraszam do mnie ! :*:*

Elwira Charmuszko - spiked-soul.pl pisze...

Urocza jesteś! :)

Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

Elwira

Anna and Klaudia pisze...

ślicznie wyglądasz!! <3

Giveaway YOYOMELODY – Win a $50 gift card!!!!

Dorey ♥ pisze...

szkoda ze tak dawno nie pisalas! :(
dorey-doorey.blogspot.com

Daria pisze...

Widzę, że trafiłam na opuszczony blog. Mam nadzieję, że kiedyś powrócisz do niego, bo pisanie postów jest super sprawą! :)

http://minimalistyczny.blogspot.com/